אדל בספלוב האח הגדול / TMI | אדל בספלוב תהיה בשוק לגלות מה בעלה לעתיד מתכנן לה! : הבית החדש תוכנן ועוצב על ידי האדריכל ערן בינדרמן.. היחידה חוזרת לעונה שנייה עם אדל בספלוב, עדי שילון, טהוניה רובל, אורנה דץ, רמי קלינשטיין ועוד. אנחנו לגמרי בהלם מהשותפה החדשה של אדל בספלוב. איפור וביוטי, קריירה, משפחה ויחסים, פוליטיקה וחברה, אופנה ועוד. המבקרים מצאו דף זה עי חיפוש המילים: נראה שלא עזרה תמיכת החברים המפורסמים שהציפו במהלך סוף השבוע האחרון את הרשתות החברתיות רגע לפני הכרזת חמישיית הגמר, וביקשו מהעוקבים שלהם להצביע לחברתם בספלוב כשביניהם בלטו מושיק גלאמין, נופר מור, שי מיקה.

צופה הדוק יכול להבחין שבמהלך השהות שלה באח הגדול דיברה אדל כמה וכמה פעמים על רצונה להשתתף בפסטיגל. הבית החדש תוכנן ועוצב על ידי האדריכל ערן בינדרמן. עומרי חיון חושף את אחרי הסכסוך הארוך של טהוניה רובל ועדי שילון במסגרת צילומי הסדרה היחידה, לטהוניה יש ריב חדש להתעסק בו: נראה שלא עזרה תמיכת החברים המפורסמים שהציפו במהלך סוף השבוע האחרון את הרשתות החברתיות רגע לפני הכרזת חמישיית הגמר, וביקשו מהעוקבים שלהם להצביע לחברתם בספלוב כשביניהם בלטו מושיק גלאמין, נופר מור, שי מיקה. #1 02.08.12 בוגרי האח הגדול ומשה פרסטר אחד הגיעו למסיבה של חברת טבע ישראל.

אדל בספלוב מפתיעה את שי מיקה בענק! | TMI
אדל בספלוב מפתיעה את שי מיקה בענק! | TMI from images.maariv.co.il
אז בואו ננסה להשיג את. מתגוררת לבדה במגדלי יו מאז היותה בת 16. אדל בספלוב הורידה 26 קילו והיום היא נראית ככה! לא חשבנו שהיא תעשה את זה, אבל תמיד יש הפתעות. אם יש טעות, אין מאץ': הדיירת שהייתה אמורה להכנס לבית האח הגדול יוצאת נגד ההפקה! אדל בספלוב צפתה בפרק האחרון של היחידה ויש לה הרבה. המבקרים מצאו דף זה עי חיפוש המילים:

לא חשבנו שהיא תעשה את זה, אבל תמיד יש הפתעות.

היום תורה של אדל בספלוב לחגוג את הטקס המסורתי. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה בית האח הגדול. אדל בספלוב חוגגת יום הולדת במסעדה של החבר שלה פיש מרקט הזמר רן שפיר עשה שמח במקום והרקיד את כולם הגיעו לפרגן שי מיקה החברה הטובה ואביבית בר זוהר יוסי סרור. #אגםבוחבוט #מיכאלספיר אגם בוחבוט אדל בספלוב וטיילור מלכוב חוגגים עם כוכבי האח הגדול. אם יש טעות, אין מאץ': בספלוב, שפרצה לתודעה בתוכנית המירוץ למיליון ובהמשך בשלוש עונות של התוכנית איט גירלס וכמו כן קפצה גם לביקור קצר בבית האח הגדול, נישאה לבן זוגה באירוע נוצץ במיוחד ערן זהבי ואשתו שי. לא תאמינו עם מי יוצאת קסניה טרנטול מהאח הגדול!! אדל בספלוב בת 23, מתל אביב. מי מכם שצפה אמש (א') בהאח הגדול, נקרא להצביע אם הוא רוצה לראות את אביבית ואדל שוב בבית האח כדיירות מן המניין ומסיבה זאת לא מפסיק להצביע להן באפליקציה, רק נעדכן כאמור, אביבית בר זוהר היא לא המפורסמת היחידה שצפויה להיכנס שוב לבית הנצפה במדינה. אליה תצטרף גם פליטת המירוץ למיליון ואיטגירלז אדל בספלוב, שכזכור. עומרי חיון חושף את אחרי הסכסוך הארוך של טהוניה רובל ועדי שילון במסגרת צילומי הסדרה היחידה, לטהוניה יש ריב חדש להתעסק בו: אדל בספלוב בדרך לעשות צעד חשוב. הסוכן יריב נתי ואשתו דנה רון.

אדל בספלוב הודחה אתמול בשעות הלילה המאוחרות מבית האח הגדול וכבר היא משגרת מסר ראשון לעולם. אדל בספלוב הורידה 26 קילו והיום היא נראית ככה! אדל בספלוב, האישה הכי מדהימה ומיוחדת שקיימת. כל מה שאת מחפשת על אדל בספלוב במגזין את: איפור וביוטי, קריירה, משפחה ויחסים, פוליטיקה וחברה, אופנה ועוד.

TMI | אדל בספלוב מפתיעה את שי מיקה בענק!
TMI | אדל בספלוב מפתיעה את שי מיקה בענק! from images.maariv.co.il
אדל בספלוב הודחה אתמול בשעות הלילה המאוחרות מבית האח הגדול וכבר היא משגרת מסר ראשון לעולם. #בןזיניוטיילור #אדלבספלובחתונת השנה אדל בספלוב ומאץ' התחתנו ומי הגיע לעשות שמח? אדל בספלוב בסכסוך עם אמא שלה. אדל בספלוב, האישה הכי מדהימה ומיוחדת שקיימת. כל מה שאת מחפשת על אדל בספלוב במגזין את: היא בסך הכל יושבת לא כלואה במגדל, מסרקת את מילא מירב שהיא בתולת ריאליטי שלא מצליחה לחשוב איך נראית הגרסה הערוכה של עצמה. לנשואה לא נחה לרגע ומיד בתום חגיגות החתונה מי שלא ראה מוזמן, החלה. לא תאמינו עם מי יוצאת קסניה טרנטול מהאח הגדול!!

בהתארגנות אירוע השבת חתן שנערך,האירוע שנערך עם מספר מצומצם של חברים.

עומרי חיון חושף את אחרי הסכסוך הארוך של טהוניה רובל ועדי שילון במסגרת צילומי הסדרה היחידה, לטהוניה יש ריב חדש להתעסק בו: אדל בספלוב הייתה כנראה בכל ריאליטי בישראל, באמת, כדאי שמישהו יוודא שהיא. צופה הדוק יכול להבחין שבמהלך השהות שלה באח הגדול דיברה אדל כמה וכמה פעמים על רצונה להשתתף בפסטיגל. כל מה שאת מחפשת על אדל בספלוב במגזין את: רוסלנה רודינה מודה שביקשה שאייל גולן לא יצטלם איתה. ההפתעה הגדולה של שוקי ביטון לעדן בן זקן על הבמה מערכת tmi 20/06/2021 09:09 5 דק' קריאה. אליה תצטרף גם פליטת המירוץ למיליון ואיטגירלז אדל בספלוב, שכזכור. #אגםבוחבוט #מיכאלספיר אגם בוחבוט אדל בספלוב וטיילור מלכוב חוגגים עם כוכבי האח הגדול. אדל, שהודחה שנייה לפני הגמר הגדול, הגיעה אלינו לראיון ודיברה על הכל: ובני משפחה לא היה משעמם בכלל והאורחים ובני הזוג דאגו לאווירה מיוחדת מאוד. לפני שנה תרמה אדל בספלוב מח עצם, ונמצאה מתאימה להציל את חייו של רמי בוכריס, אב לשלוש בנות. הוריה התגרשו כשהיא ואחיה התאום היו בני חודשיים. ובואו נודה, מלהקי הפסטיגל לא חושבים טוב אם הם עדיין לא ליהקו את אדל.

היחידה חוזרת לעונה שנייה עם אדל בספלוב, עדי שילון, טהוניה רובל, אורנה דץ, רמי קלינשטיין ועוד. לפני שנה תרמה אדל בספלוב מח עצם, ונמצאה מתאימה להציל את חייו של רמי בוכריס, אב לשלוש בנות. מתגוררת לבדה במגדלי יו מאז היותה בת 16. איפור וביוטי, קריירה, משפחה ויחסים, פוליטיקה וחברה, אופנה ועוד. מסיבת הקיץ של סטילה כמובן.

אדל בספלוב ויוסי סרור משתפים פעולה - וואלה! סלבס
אדל בספלוב ויוסי סרור משתפים פעולה - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
ובואו נודה, מלהקי הפסטיגל לא חושבים טוב אם הם עדיין לא ליהקו את אדל. ומדובר בדיירת האח הגדול שאתם מכירים די טוב. אנחנו לגמרי בהלם מהשותפה החדשה של אדל בספלוב. על תחושת הפספוס, על היחסים עם אביבית, על הריב עם אלי ועוד. אדל בספלוב במסר ראשון האח הגדול. אדל בספלוב בת 23, מתל אביב. מתגוררת לבדה במגדלי יו מאז היותה בת 16. אם יש טעות, אין מאץ':

לא חשבנו שהיא תעשה את זה, אבל תמיד יש הפתעות.

רוסלנה רודינה מודה שביקשה שאייל גולן לא יצטלם איתה. עומרי חיון חושף את אחרי הסכסוך הארוך של טהוניה רובל ועדי שילון במסגרת צילומי הסדרה היחידה, לטהוניה יש ריב חדש להתעסק בו: אליה תצטרף גם פליטת המירוץ למיליון ואיטגירלז אדל בספלוב, שכזכור. ההפתעה הגדולה של שוקי ביטון לעדן בן זקן על הבמה מערכת tmi 20/06/2021 09:09 5 דק' קריאה. בית האח הגדול בנווה אילן נהרס ונבנה מחדש. לא תאמינו עם מי יוצאת קסניה טרנטול מהאח הגדול!! אנחנו לגמרי בהלם מהשותפה החדשה של אדל בספלוב. הסוכן יריב נתי ואשתו דנה רון. ובני משפחה לא היה משעמם בכלל והאורחים ובני הזוג דאגו לאווירה מיוחדת מאוד. היום תורה של אדל בספלוב לחגוג את הטקס המסורתי. כל מה שאת מחפשת על אדל בספלוב במגזין את: אדל ומאץ' פותחים הכל לפני גמר זוג מנצח נועה רחמים 10:47 18/06/2021 15 דק' קריאה. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה בית האח הגדול.

אם יש טעות, אין מאץ': אדל בספלוב. כתבות, טורים אישיים ועוד במגוון תחומים: