דנה ויס דודי אמסלם - ×—×"שות רוטר ×— ×› ×"ו×" אמסלם Vs ×"× ×" וייס ×"ם כנרא×" חוש×'ים שכולנו א×"×'לים / היום דנה וייס מנסה לחנך את חכ דודי אמסלם.. זה רק 11 דקות אבל מאד ממצות. אמסלם סיפק את הסחורה וישר התחיל לצעוק ולהשתלח. אל תגיד לי אם אני שמחה ואל תנפנף עם היד זה לא נעים רבים ראו, ובצדק, בהערה של ויס, רמז למוצאו המזרחי של אמסלם. בפאנל של אולפן שישי הזכיר אמנון אברמוביץ' את עברו של השר דודי אמסלם מול מערכת המשפט וכיצד נסגר התיק שנפתח נגדו מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה, ואם בצל.

זה לא הוגן להעלות את ההיסטוריה. מלבד התליון המשולב של היהלום ואבן החן, השרשרת עצמה עשויה זהב לבן 18. השבוע התעוררה סערה באולפן חדשות 12 אחרי שהמגישה דנה ויס ביקשה מחבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד לא לדבר עם הידיים. הרי ללפיד ובנט היא לא היתה מעירה כך, לשלח הם נתנו להתבהם באולפן, והסתירו את זה מהציבור. דנה וייס וחדשות 12 יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו לאחר שנתניהו הבן צייץ רמיזה מינית על התקדמותה המקצועית של העיתונאית דנה ויס בחברת החדשות, חדשות 12 וויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד בנו של ראש הממשלה.

×
×"ו×"×™ אמסלם תוקף מנ×"ל×'ליט חצוף ורכלן ×"וא ×"שפיל את ר×" מ ×'×—×"רי חר×"ים from www.bhol.co.il
דנה ויס מתנשאת וגזענית קטנה וחצופה חכ דודי אמסלם תוקף את הכתבת המדינית של חדשות 12, הם שונאים את נתניהו בגלל אמסלם וביטן. אחרי הביקורת מעיתונאי ערוץ 20 על הנבצרות שלו בפאנל הערוץ דודי אמסלם הגיע אתמול לאראל סגל ודיבר על הפיצוץ עם דנה ויס באולפן קשת 12: הרי ללפיד ובנט היא לא היתה מעירה כך, לשלח הם נתנו להתבהם באולפן, והסתירו את זה מהציבור. די להסתה נגד דנה ויס. רבים ראו, ובצדק, בהערה של ויס, רמז למוצאו המזרחי של אמסלם. ויכוח בין דנה ויס לאהוד יערי. זה לא הוגן להעלות את ההיסטוריה. מלבד התליון המשולב של היהלום ואבן החן, השרשרת עצמה עשויה זהב לבן 18.

מלבד התליון המשולב של היהלום ואבן החן, השרשרת עצמה עשויה זהב לבן 18.

יחצ) התכשיט המדובר הוא שרשרת יהלום ואבן אמרלד ירוקה של 6.180 קארט מבית המותג jb jewelers. הכתבת המדינית של חדשות 12 דנה ויס לא אהבה את סגנון הדיבור של חכ דודי אמסלם מהליכוד, ולא היססה להעיר לו על כך. אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. רבים ראו, ובצדק, בהערה של ויס, רמז למוצאו המזרחי של אמסלם. דנה וייס בעימות עם חכ אמסלם: Только новости и никакой пропаганды! אבל 80% ממצביעי הליכוד זה אמסלם, ביטן וזוהר. אם בנט צריך עוד זמן. אתה לא תגיד ראיתי אותה, יש לי שם ואתה לא תצביע לעברי, הסגנון שלך לא מכבד. דנה ויס / צילום : באמצע הראיון דנה ויס היסתה אותו ואמרה לו: במהלך דבריו ביקשה ממנו דנה ויס להוריד את הידיים כשהוא מדבר אליה ולא לנופף איתן, כהגדרתה. בפאנל של אולפן שישי הזכיר אמנון אברמוביץ' את עברו של השר דודי אמסלם מול מערכת המשפט וכיצד נסגר התיק שנפתח נגדו מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה, ואם בצל.

אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. אל תגיד לי אם אני שמחה ואל תנפנף עם היד זה לא נעים החל מהרגע הראשון הראיון עלה לטונים גבוהים. הכתבת המדינית של חדשות 12 דנה ויס לא אהבה את סגנון הדיבור של חכ דודי אמסלם מהליכוד, ולא היססה להעיר לו על כך. דנה ויס / צילום :

×
×"ו×"×™ אמסלם ×'ראיון ×'נט ×"חצוף ×"תח×'ר עם ×"תנוע×" ×"איסלמית Youtube from i.ytimg.com
אלו לא רק תגובות הנאצה שקיבל כשהשתמש על בימת הכנסת במלה האסורה מניאק, כאילו נכנסו הרומאים וטימאו. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם — yair netanyahu (@yairnetanyahu) 24 במרץ 2019. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? Новости израиля и ближнего востока, политики израиля, новости экономикики, культуры, религии и. זה לא הוגן להעלות את ההיסטוריה. > ויס התכתשה עם אמסלם: אם בנט צריך עוד זמן. זו לא רק ההיטפלות של דנה ויס לתנועות הידיים שלו, במסגרת ההקטנה הקלאסית של המזרחי כאלים ואופורטוניסט;

החל מהרגע הראשון הראיון עלה לטונים גבוהים.

הכתבת המדינית של חדשות 12 דנה ויס לא אהבה את סגנון הדיבור של חכ דודי אמסלם מהליכוד, ולא היססה להעיר לו על כך. די להסתה נגד דנה ויס. לא התרגשתי מדנה ויס, היא לא מזיזה לי. באמצע הראיון דנה ויס היסתה אותו ואמרה לו: אבל 80% ממצביעי הליכוד זה אמסלם, ביטן וזוהר. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם — yair netanyahu (@yairnetanyahu) 24 במרץ 2019. חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד הגיע לראיון באולפן חדשות 12 לתכניתו של עודד בן עמי. אלו לא רק תגובות הנאצה שקיבל כשהשתמש על בימת הכנסת במלה האסורה מניאק, כאילו נכנסו הרומאים וטימאו. קשה שלא להבחין תוך כדי הראיון הזה את אהבתם הגדולה של המראיינים כלפי דוד היקר. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12 פעם שעברה זה נגמר במכתב שהיא קיבלה. אל תגיד לי אם אני שמחה ואל תנפנף עם היד זה לא נעים

החל מהרגע הראשון הראיון עלה לטונים גבוהים. במהלך דיון על הטרור באולפן שישי, התפתח ויכוח קולני בין חברי הפאנל דנה ויס ואהוד יערי, וגם קושמרו לא הצליח להרגיע את הרוחות. על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם. בפאנל של אולפן שישי הזכיר אמנון אברמוביץ' את עברו של השר דודי אמסלם מול מערכת המשפט וכיצד נסגר התיק שנפתח נגדו מחוסר ראיות ולא מחוסר אשמה, ואם בצל. יום למחרת השבעת הממשלה הנוכחית הגיע אמסלם לאולפן חדשות 12, להתראיין אצל עודד בן עמי במה שהפך לעימות מתוקשר עם דנה ויס.

×
×"ו×"×™ אמסלם מעל×" ×"קלט×" של איימן עו×"×" מעו×"×" רצח חיילים שי×"ור ר×"יו אתם תאזינו ולא תאמינו אל×" יקימו ממשל×" פורום ×—×"שות ישראלי from www.patrioti.co.il
במהלך דיון על הטרור באולפן שישי, התפתח ויכוח קולני בין חברי הפאנל דנה ויס ואהוד יערי, וגם קושמרו לא הצליח להרגיע את הרוחות. דנה וייס בעימות עם חכ אמסלם: דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? זה לא הוגן להעלות את ההיסטוריה. דנה ויס בשידור עם תכשיט של jb jewelers (צילום: אם בנט צריך עוד זמן. הרי ללפיד ובנט היא לא היתה מעירה כך, לשלח הם נתנו להתבהם באולפן, והסתירו את זה מהציבור. ערוץ 7 , ד' בתמוז תשפא 14/06/21 23:32.

דנה וייס בעימות עם חכ אמסלם:

אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12. קשה שלא להבחין תוך כדי הראיון הזה את אהבתם הגדולה של המראיינים כלפי דוד היקר. היום דנה וייס מנסה לחנך את חכ דודי אמסלם. אלו לא רק תגובות הנאצה שקיבל כשהשתמש על בימת הכנסת במלה האסורה מניאק, כאילו נכנסו הרומאים וטימאו. לאחר שאמסלם סימן בידו לעבר הכתב ירון אברהם והפרשנית דנה ויס. יחצ) התכשיט המדובר הוא שרשרת יהלום ואבן אמרלד ירוקה של 6.180 קארט מבית המותג jb jewelers. במהלך דיון על הטרור באולפן שישי, התפתח ויכוח קולני בין חברי הפאנל דנה ויס ואהוד יערי, וגם קושמרו לא הצליח להרגיע את הרוחות. סתם מתנשאת וגזענית קטנה וחצופה. למה נתניהו מחביא את אוחנה ואמסלם. חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד הגיע לראיון באולפן חדשות 12 לתכניתו של עודד בן עמי. דנה וייס בעימות עם חכ אמסלם: דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? זו לא רק ההיטפלות של דנה ויס לתנועות הידיים שלו, במסגרת ההקטנה הקלאסית של המזרחי כאלים ואופורטוניסט;

במהלך דבריו ביקשה ממנו דנה ויס להוריד את הידיים כשהוא מדבר אליה ולא לנופף איתן, כהגדרתה דנה ויס. דוד אמסלם התותח מכניס לעודד בן עמי ועוזרתו דנה וויס.